חתונה – פרולוג

לתחושתי, ישנם רגעים בחיים שעד שלא חווית אותם בעצמך קשה מאוד להבין ולהזדהות עם הרגשות והתחושות שעוברות על האנשים המעורבים ברגע הנתון. כך בעיקר הרגשתי לגבי חתונות אבל יותר מכל לגבי לידות אבל זה לא מענייננו בפוסט הזה. לפני שהתחתנתי חתונה נתפסה בעייני כמסיבה מדליקה, שמחה של זוגיות ועוד אבל לא באמת חשתי את מה שעובר על הזוג שפוסע במורד השביל. כשהתחתנתי בעצמי התפיסה שלי השתנתה לעד ובכל חתונה יכולתי לחוש את ההתרגשות האמתית של בני הזוג, את הקווץ' הזה בבטן שנייה לפני שאומרים "כן" ולהיזכר במה שאני חשתי כשהייתי שם בעצמי לפני אי אילו שנים.

לפני מספר חודשים הודיעה אחותי היקרה שהיא מתחתנת עם בחיר ליבה, בטיול לעת ערב אל מול השקיעה כרע הבחור ברך ושאל את השאלה.  סף ההתרגשות שלי עלה לרמות שלא הכרתי ובתחושה שלי הרגשתי כאילו אני מחתנת בת, למה? עניין של אחים בכורים אני מניחה. מרגע שנקבע התאריך עמדו לרשותינו שלושה חודשים להפקת האירוע המושלם.

 לרגל המאורע המשמח אני מלבישה את הבלוג שלי בלבן לרגל שני פוסטים חגיגיים במיוחד.

 נקודת ציון חביבה בדרך לערב החתונה היא ללא ספק ערב מסיבת הרווקות או ערב בנות אם תרצו. לאחר שקיבלנו את רשימת החברות הטובות יצאנו לדרך. פתחנו  חמ"ל וואטסאפ כמתחייב והתחלנו לתכנן יום קסום עם מספר חברות מצומצם כשבסיומו ניפגשנו כולן לערב מגבש ומרגש במיוחד.

 בפורם החמ"ל הוואטסאפי הופקדתי על מלאכת העיצוב ובראש שלי כבר התחלתי להפליג על כנפי הדמיון. ידעתי שאני רוצה עיצוב עדין כזה שלא יהיה בוטה או קלישאתי מידי אך יחד עם זאת שיהיה מקושר לחתונה וערב בנות.

 מפה חגיגית נפרסה על השולחן וכלי האוכל שמיועדים לחגים ואירועים משמחים ראו אור והצטרפו לחגיגה. הכנתי שני זרים מתלתלי מרשמלו שבמקרה מצאתי בסופר, בחנות לדברי אפייה מצאתי את קיסמי החתן כלה שלפיהם התחברתי לקישוט המאפינס באופן חלקי עם הקצפת כדי לשמור על מוטיב השחור לבן. סוכריות גומי בגווני אדום ורוד לבן  שתמיד עושות את העבודה סודרו בצלחת קומות, קאווה נכנסה לשמפניירה ונרות בריח וניל הודלקו בכל הבית.

 באווירה נעימה ונינוחה העברנו ערב נשים קסום שבמרכזו הייתה אחותי היקרה. מבין שלל הדברים שמופעים ברחבי הרשת בחרנו הפעלות מגבשות בעיקר כאלה שיציגו את כל הקשרים המשמעותיים שלה עם חברותיה לאורך השנים וגם קצת כאלה שיעלו את המורל ויחשפו עניינים כאלה ואחרים ; ) בכל זאת בנות אתם יודעים…

 

מוכנים לסיפור החתונה….

תמונות: מיכל לוי.