חתונה

חתונה, ללא ספק אחד האירועים המרגשים בחייו של זוג, עכשיו תוסיפו הורים, אחים, דודים וחברים וקיבלתם יום חג מלא באושר גדול. לרגל חג האהבה ולכבודו של זוג מיוחד ואהוב אני מלבישה בשנית את הבלוג שלי בלבן ושמחה לפתוח את פוסט החתונה של אחותי האהובה.

סיפורינו מתחיל עת כרע הבחור ברך אל מול השקיעה ושאל את השאלה. לאחר צהלולים ולאחר שנסגרו הדברים הגדולים עמדו לרשותנו כשלושה חודשים של ריצות, ארגונים, טלפונים ומסיבת רווקות אחת שהייתה חוויה בפני עצמה (הפוסט המלא כאן).

בוקרו של יום נפתח בהתרגשות גדולה והכנות מפנקות לקראת הערב, קולות של צחוק, רוח שטות והמון שמחה מילאו את החלל.

על מלאכת עיצוב השולחנות לקחנו פיקוד אחותי ואני. ראשית בדקנו מה יש לגן להציע מבחינת הכלים הבסיסיים שלו – במקרה שלנו פמוטים – ואת גווני המפות והמפיות שעמדו לרשותנו. בחרנו צבעוניות נעימה והחלטנו להוסיף זרים אביביים ברוח התקופה למראה רך וקליל. בהמשך רכשנו אגרטלי זכוכית מתאימים שאותם בחרנו לעטר בחבקי תחרה לבנה. לסיום בילינו אצל סיטונאי הפרחים במקרר…קררר…בחרנו פרחים שאהבנו בגווני השמנת והסגלגל וזר כלה כמובן.

חתונה7

המקום כולו לבש חג וקסם היה באוויר, אני מאחלת לכם זוג יקר עוד שנים של אושר נחת ובריאות.

 ובאשר לי, למרות שאני שונאת להצטלם וחשיפה היא לא בדיוק הצד החזק שלי אני חורגת ממנהגי לרגל המאורע. זה המקום לציין שאת שמלת הכלה תפרה באהבה גדולה האחת והיחידה אימי היקרה, אה כן, וגם את שלי.

אוהבת אותך סיס!

תמונות: ליאור חורש צילום.