השטיח החדש שלי

הרצון לחמם את הבית לקראת החורף הביא אותי לחפש את השטיח האולטימטיבי שלי ושלח אותי למחוז חדש ולא מוכר של סריגה בחוטי טריקו (השראה בפוסט הקודם: מתחמם…מתקרר…). כיוון שהבית שלי הוא בית מלא בצבע – סנונית ראשונה של מבואת הכניסה, תמונות מלאות בקרוב מאוד – ידעתי שאני רוצה שטיח בצבע אחיד כדי שלא יהיה יותר מדי דומיננטי  ושיהיה דיי גדול כדי שייתן את הכיסוי המתאים לחלל הסלון ויעניק את חמימות המתבקשת.  כל אלה הביאו אותי לבחור בצבע האפור שהוא צבע ניטרלי שמשתלב עם הכל וגם לא "גונב" את ההצגה משאר הבית.

כשהגעתי לחנות חוטי הטריקו המבחר היה כל כך גדול שלרגע אחד ממש התבלבלתי ואז חזרתי לדמיין את הבית ומיד חזרתי לקרקע. בחרתי גוון אפור חם ואתו שילבתי אפור כסוף, כי באמת רציתי את הכל ולא יכולתי להתאפק, אבל בעיקר כדי ליצור עניין נוסף ולהעניק לשטיח גם יחוד משל עצמו.

שמחה ומאושרת חזרתי הביתה עם לא פחות משבעה קילו חוטי טריקו אפס ניסיון בסריגה והמון רצון ללמוד משהו חדש וכשרוצים ללמוד משהו הולכים למומחים. במקרה שלי חברתי הטובה סלרון מעצבת בחסד ואישה השראה לא פחות, שסריגה אצלה הוא עניין שבשגרה. באמת באמת שתכננתי לסרוג בעצמי, לא העליתי בדעתי לבקש שתסרוג לי שטיח רק שתראה לי את הטכניקה הבסיסית ואני אמשיך משם אבל כשישבנו לחפש באתר ההורס Drops Design את הדוגמה הרצויה שתינו קפצנו ישר לתמונה הזו בקול צהלולים והתפעלות וזהו ננעלתי.

מכירים את זה שמשהו תופס אתכם? וזהו זה אבוד! את זה רציתי! עכשיו מה לי ולסריגה מתקדמת כשאת הלולאה הראשונה אני עוד לא יודעת לעשות? כאן נכנסה האחת והיחידה והציעה לסרוג בעצמה את השטיח החלומי לקישור, לתכנון והוראות הסריגה המדויקות היכנסו לכאן. משך הסריגה נמשך כשבוע ובחישוב זמנים חופשי ארך כשלושים שעות, אלופה ברור. ומה באשר לפרויקט הסריגה שלי אל דאגה רכשתי עוד שני גוונים לשטיח ההתנסות הראשון שלי, שאני אוותר? אין מצב.

אני מאוהבת בשטיח שלי אין ספק,  הוא בהחלט ממלא את עבודתו ולסיום קוריוז קטן משגרת הבית: כשהנסיכים שלי רוצים להרגיז אותי או למשוך את תשומת ליבי הם מושכים בשטיח למאה ועשרים אחוזי הצלחה : )

ואם את מתכננים משהו סרוג בזמן הקרוב כנסו לאתר Drops Design הוא באמת שווה (ולא אין לי שם אחוזים או מניות).

ותמונה חביבה אחרונה .

עכשיו החורף יכול להגיע!

יום נעים.

תמונות: עמית ליבוב, מיכל לוי, Drops Design.