הבית של רוני – מקלחת ההורים

מקלחת ההורים בביתה של רוני היא סיפור בפני עצמו. מכירים את נקודת ההתחלה של כל פרויקט, זה שלשמו התכנסנו, אז במקרה הזה מקלחת חדר ההורים התחילה את הכל. עוד בפגישתנו הראשונה דיברו בני הזוג בעיקר על רצונם במקלחת מרווחת ונעימה ולא במקלחון קטן צפוף וסטנדרטי. לאחר שהבנו שאת החלל עצמו לא ניתן להגדיל בלי לנגוס בשטח חדר השינה או חדר הארונות החלטנו על תכנון מחדש של כל החלל במרחב הנתון.

ראשית אריחים מצוירים בגווני כחול ואפור נבחרו לחיפוי הרצפה ולאריחי הקיר בחרנו אריחים מלבניים לבנים על מנת ליצור תחושה של חלל גדול יותר במראהו.

המקלחון הפינתי הקטן בוטל ונפתח לכל אורך הקיר והפך למקלחון עם ראש דוש כפול וספסל ישיבה, דבר שהתאפשר בזכות שינוי מיקום האסלה ומיקומה לצד ארון הכיור. ארון אמבטיה בגוון אפרפר הוזמן במיוחד על פי מידה ותפס לו מקום לצד האסלה התלויה. דלתות מקלחון ציריות הנכנסות פנימה הוזמנו על מנת לאפשר חלל גדול יותר בזמן שהמקלחון לא בשימוש.

 אקססוריז ברוח העיצוב הצטרפו על מנת להשלים את התמונה.

ולמעשה אמבטיה קטנה ולא נעימה הפכה לחדר אמבטיה מזמין ונעים וכל זאת ללא שבירת קירות או שינוי גודל החלל.

וכך נראתה האמבטיה לפני:

לסיכומו של עניין נראה לי מאוד טבעי שהחלל שפתח את כל הבית לעיצוב מחדש יהיה זה המסכם. אחרי תהליך שנמשך מספר חודשים מרגע פגישתנו, ההכנות לשיפוץ, המעבר לדירה החדשה ועד הלבשתו הסופית של הבית ללא ספק התוודעתי לזוג מקסים מיוחד ונעים שאפשר לי לעוף . היה לי העונג לעבוד איתכם!

אני שולחת על כך תודה ענקית עמוק מהלב.

שיהיה יום מקסים.

צילום: הגר דופלט.