ארבעים

הפוסט הבא הוא לא פוסט על עיצוב מרעיש או בשורה חדשה הוא בעיקר פוסט על תחושות. תחושות והגיגי יום הולדת של סיום עשור וכניסה לעשור חדש. יש משהו בכניסה לגיל ארבעים שגורם לאנשים לחשוב, לתהות ובעיקר לנסות ולהבין מה היה עד כה ולאן הכל ממשיך. שמעתי על לא מעט שינויי קרירה, משברים, פרידות, טיולים, ועוד מגוון גדול של אפשרויות שאנשים חוו ותהיתי לי איפה הדברים יפגשו אותי.

את המסע שלי אל עבר גיל הארבעים התחלתי לפני כשנה וחצי כשהתחלתי לשאול את עצמי שאלות ולחפש עליהן תשובות בכל דרך שרק עמדה לרשותי. בדקתי את דרכי בעולם את ההתנהלות שלי, דברים שאני יותר אוהבת, דברים שפחות ובסיומו של המסע גיבשתי לי מעין מניפסט קטן שהוא רק שלי ובעיקר נכון עבורי.

כציון דרך לחגיגה עברו לי בראש כל הדברים הרגילים נסיעה לחו"ל, מסעדה, בילוי משפחתי ועוד אבל ככל שהעמקתי יותר הבנתי שמעולם לא חגגתי לעצמי יום הולדת! מעולם לא שמתי את עצמי במרכז באופן מודע ולו לערב אחד ולכן בשונה מהרגיל החלטתי שהפעם אני רוצה לחגוג את היום שלי! לנשום עמוק לקבוע תאריך ואפילו ליהנות…מאוד ליהנות : )

רציתי מסיבה שבה אני אהיה מוקפת באנשים קרובים שמלווים אותי במהלך החיים והם חלק משמעותי ממני לא פחות משאני עבורם, רציתי אווירה שמחה וטובה ורציתי אותה אצלי בבית.

המוזיקה אחחח המוזיקה….היא חלק בלתי נפרד מאורך חיינו וככזאת היא הופקדה בידיהם הנאמנות של הטובים ביותר שהפכו את הכל לקסם של ממש.

ובאשר לי ולענייני העיצוב…מודה שלא נסחפתי יותר מדי…הגינה הירוקה שלי עשתה את העבודה נפלא יחד עם וילונות טול מאיקאה וגירלנדות (אוהההבבבתתת) שנפרשו מסביב יחד עם מחצלות קש וכריות פוטון לבנות.

מריצה, חשבתם פעם כמה מריצה הייתה דבר שכיח והיום לכו תשיגו אחת ועוד מפח! אז כן ההתעקשות שלי בסוף השתלמה ואני קיבלתי מריצה מלאה בכל טוב. שהתמקמה לה ליד בר משקאות ואוכל משובח מעשה ידי השף עידו סוכר.

עם זר על הראש ואנשים יקרים סביבי הצלחתי להפתיע את עצמי ואפילו הצליחו להפתיע אותי במחווה מרגשת עד דמעות. למדתי שלחגוג לעצמך זה כיף גדול אבל בעיקר זכות גדולה! משהו עמוק בפנים משתחרר ומתחילים לחיות את החיים באופן אמיתי ונכון יותר. וכמו שאמרתי במסיבה אני לא בת עשרים אני לא בת שלושים אני בת ארבעים ואני אוהבת כל רגע מזה : )

תודה גדולה לחמישית נגנים מופלאים Colorful Blue, וכמובן לאישי היקר שהצטרף לנגינה לפרקים. הנעמתם ערב שלם לא רק לבאי המסיבה אלה לשכונה שלמה שיצאה לשבת בגינה בערב סתיוי אחד ולהנות מצלילי מוזיקת גא'ז נפלאים.

תמונות: איריס ברי, מיכל לוי.