על שנתו החמישית של הבלוג וגם עלי בטלויזיה

חמש! הבלוג כבר בן חמש. שוב חלף הזמן במהירות ושוב החודש הזה בשנה שגורם לי לזכור איך הכל התחיל, לחשב מסלול מחדש ולדהור קדימה אל עבר הבאות. אין ספק ששנת הבלוג האחרונה היתה מאופיינת בהרבה עשייה שבחלקה נכנסה לבלוג אך גם בהרבה דברים משמחים שקרו מחוץ לגבולות הבלוג.

בתים חדשים התעצבו ונולדו, חלקם עלו וחלקם לא ולמה? השנה פגשתי בדבר חדש יחסית עבורי והוא רצונם של אנשים לפרטיות! שני בתים חדשים שעיצבתי נשארו על ריצפת העריכה לאחר שבעליהם החליטו שהמדיה פחות מתאימה להם. עם הזמן פוגשים במגוון דעות ורצונות והיופי הוא לקבל את כולם באהבה למרות הרצון המנוגד שלי.

אז בואו נדבר על מה כן קרה לי השנה…טלויזיה! מעולם לא היתה לי יומרה להופיע בטלויזיה ולמען האמת מעולם לא חשבתי על המדיה הזאת בשום כיוון ואז הגיעה הפניה. תחקירנית של תוכנית סודות הנדלן מערוץ 10 פגשה בפוסט שכתבתי על "הזמן הירוק משטחים וארגזי עץ" אהבה ושאלה אם ארצה להגיע ולהתראיין בנושא, בלי יותר מדי היסוסים או הכנות מיותרות אמרתי שכן אחרי הכל מדובר בחוויה מסוג אחר. כך בבוקרו של יום מצאתי את עצמי נוסעת לאולפני הרצליה רגועה ושלווה לקראת צילומי התוכנית. איפור קליל וכמה מילות הדרכה ויאללה לצילומים. התיישבתי על הכיסא נשמתי עמוק והתוצאה בקישור כאן:

סודות הנדל"ן: עיצוב הבית בעזרת ארגזים.

מוזמנים לקפוץ הישר לדקה 28 ולצפות.

ללא ספק חוויה מאתגרת שלימדה אותי גם קצת על עצמי…שנת השש הנה אני באה…

תמונה: צילום מסך מתוך התוכנית…שלי : )